منشور اخلاقی مرجع روانکاری خودروهای سبک و سنگین

بسمه تعالی

این روحیه خدمتگزاری، خاکساری، تواضع در مقابل مردم و شناخت عظمت مردم را برای خودتان حفظ کنید که این نعمت بزرگی است.

از خدای متعال لحظه ای غافل نشوید.

مقام معظم رهبری

 

  • منشور اخلاقی مرجع روانکاری خودروهای سبک و سنگین
  • همواره بهترین معلم و راهنما، نفس بیدار انسان است که همواره با او و مراقب اوست. اما بی‌شک گاهی همه ما برای رسیدن به کمال و موفقیت نیازمند هدایت و آگاهی یکدیگر هستیم.
  • براین اساس مرجع روانکاری خودروهای سبک و سنگین برای تکریم مشتریان منشور اخلاقی ذیل را سرلوحه و راهنمای خود قرار داده‌است.
  • برای گردش کارخود، رضایت مشتری «اصل» است از همین رو انجام خواست‌های بحق و جلب رضایت مشتری را بر خود وظیفه می‌دانیم.
  • میزان رفع نیاز مشتری نیز بستگی به کیفیت کالا و خدمات من دارد.
  • به زبان دیگر کیفیت همان ویژگیها و خصوصیاتی است که باید در کالا و خدمات موجود باشد تا نیازهای مورد نظر را برطرف کند.
  • بر این اعتقادم که رعایت ادب، احترام، با رفتاری صمیمانه و دوستانه در برخورد با مشتریان و ارباب رجوع وظیفه من میباشد.
  • خوب گوش دادن به سخن مشتریان، مهمترین اصل در برقراری ارتباط درست میباشد.
  • امانت‌داری، صداقت و انصاف رکن پویای کسب و کار حلال میباشد و مسوولیت پذیری پشتوانه محکم اعتماد مشتریان می‌باشد.
  • بایدتجربه رضایت‌بخش با ارایه بهترین قیمت و بهترین کالا و کیفیت رادر فروشگاه ما به ارمغان ببرد.
  • با مردم آنچنان رفتار کنید که دوست دارید با شما رفتار کنند. حضرت علی (علیه السلام)
  • در بیان و انعـکاس عملکرد خود، صـادقانه رفتار نموده، و از هــــرگونه اقـــدامی که من را از نیـل به هدف والای خود منحرف سازد، پرهیــز کنم.
  • همواره مصـمــم باشم که خدمات خـود را با کیفیت مطلوب و مناسب در اختیار مشتریان خود قرار دهم.

 

یک فرد خدمتگزار در جمهوری اسلامی باید:

  • در کار او صداقت
  • در رفتار او شادابی‌
  • در نگاه او محبت
  • در اندیشه او خیرخواهی‌
  • در سکوت او دقت و در تلاش او اخلاص و جدیٌت باشد

امام خمینی (ره)