منشور اخلاقی مرجع روانکاری خودروهای سبک و سنگین
بسمه تعالی
این روحیه خدمتگزاری، خاکساری، تواضع در مقابل مردم و شناخت عظمت مردم را برای خودتان حفظ کنید که این نعمت بزرگی است.
از خدای متعال لحظه ای غافل نشوید.
مقام معظم رهبری
- منشور اخلاقی مرجع روانکاری خودروهای سبک و سنگین
- همواره بهترین معلم و راهنما، نفس بیدار انسان است که همواره با او و مراقب اوست. اما بیشک گاهی همه ما برای رسیدن به کمال و موفقیت نیازمند هدایت و آگاهی یکدیگر هستیم.
- براین اساس مرجع روانکاری خودروهای سبک و سنگین برای تکریم مشتریان منشور اخلاقی ذیل را سرلوحه و راهنمای خود قرار دادهاست.
- برای گردش کارخود، رضایت مشتری «اصل» است از همین رو انجام خواستهای بحق و جلب رضایت مشتری را بر خود وظیفه میدانیم.
- میزان رفع نیاز مشتری نیز بستگی به کیفیت کالا و خدمات من دارد.
- به زبان دیگر کیفیت همان ویژگیها و خصوصیاتی است که باید در کالا و خدمات موجود باشد تا نیازهای مورد نظر را برطرف کند.
- بر این اعتقادم که رعایت ادب، احترام، با رفتاری صمیمانه و دوستانه در برخورد با مشتریان و ارباب رجوع وظیفه من میباشد.
- خوب گوش دادن به سخن مشتریان، مهمترین اصل در برقراری ارتباط درست میباشد.
- امانتداری، صداقت و انصاف رکن پویای کسب و کار حلال میباشد و مسوولیت پذیری پشتوانه محکم اعتماد مشتریان میباشد.
- بایدتجربه رضایتبخش با ارایه بهترین قیمت و بهترین کالا و کیفیت رادر فروشگاه ما به ارمغان ببرد.
- با مردم آنچنان رفتار کنید که دوست دارید با شما رفتار کنند. حضرت علی (علیه السلام)
- در بیان و انعـکاس عملکرد خود، صـادقانه رفتار نموده، و از هــــرگونه اقـــدامی که من را از نیـل به هدف والای خود منحرف سازد، پرهیــز کنم.
- همواره مصـمــم باشم که خدمات خـود را با کیفیت مطلوب و مناسب در اختیار مشتریان خود قرار دهم.
یک فرد خدمتگزار در جمهوری اسلامی باید:
- در کار او صداقت
- در رفتار او شادابی
- در نگاه او محبت
- در اندیشه او خیرخواهی
- در سکوت او دقت و در تلاش او اخلاص و جدیٌت باشد
امام خمینی (ره)